Unless otherwise stated, all current openings are 100 % full time positions.
Executive Assistant Group CEO
Zürich, Schweiz
Bei unserer Klientin handelt es sich um ein weltweit tätiges, führendes Industrie-/Technologie-Unternehmen. Tausende von Mitarbeitenden an unterschiedlichen Vertriebs-- und Produktionsstandorten sorgen täglich aufs Neue dafür, dass das Unternehmen global eine Schlüsselrolle in den Bereichen Energiewende und Digitalisierung und somit auch auf dem Gebiet einer nachhaltigen Wirtschaftstätigkeit spielt. Zum schnellstmöglichen Eintritt suchen wir eine versierte und gewinnende Persönlichkeit mit Kopf und Charakter, die an der Seite eines erfahrenen CEO bestehen kann. Wir sind überzeugt, dass wir Sie mit dieser Vertrauensstellung begeistern können!
Unsere Klientin, ein Finanzunternehmen mit bester Reputation, berät nationale und internationale Firmen in unterschiedlichsten Branchen. Im Fokus stehen dabei Mehrheits- und Minderheitsbeteiligungen sowie Wachstumsfinanzierungen vorwiegend an mittelständischen Unternehmen. Ein hohes Qualitätsniveau und engagierte Mitarbeitende machen das Unternehmen seit 20 Jahren erfolgreich. Für den Standort in Zug suchen wir eine initiative und gewinnende Persönlichkeit – gerne ab Juli 2024 oder früher.
Mitarbeiter/in Finanzen & Administration 60 bis 80 %
Zug, Schweiz
Bei unserem Klienten handelt es sich um eine international tätige Firmengruppe, zu der bekannte Brands und eine Vielzahl an Tochtergesellschaften und Beteiligungen gehören. Für die in Zug ansässige Holding suchen wir eine gewinnende, integre und qualifizierte Persönlichkeit – gerne schnellstmöglich.
On behalf of our client, an organization playing a major role in advancing change by implementing sustainable, smart, and efficient energy solutions, we are currently seeking an Executive Assistant (EA) based in Switzerland or Germany to join the company on a full-time basis. This is a newly created role that involves working directly with the CFO with the opportunity to make an impact on the business while acquiring new skills. The successful candidate is a self-starter with an analytical and curious nature. Although the role is primarily remote, the jobholder must be based in Switzerland (Zurich or Basel) or Germany (Berlin or Munich) and be willing to travel occasionally.
Im Zuge einer Nachbesetzung suchen wir für unseren Klienten, ansässig im Kanton Zug, eine initiative und gewinnende Persönlichkeit, die ab sofort oder nach Vereinbarung das Investment Team verstärken kann. Das Arbeitsmodell ist flexibel mit Möglichkeit für remote work.
Chief People Officer | Chief Human Resources Officer
Zurich, Switzerland
With spaces in Switzerland, the USA, the United Kingdom, Spain, France, and Hong Kong, our client is home to innovative and pioneering exhibitions across a variety of genres, has helped foster the careers of some of the most influential artists of our time, and has grown over the past three decades into one of the leading galleries in the world. As an employer, they strive to be pioneering, collaborative, and responsible – always on the lookout to work with talented and passionate people. An excellent opportunity has arisen in Zurich, Switzerland (or London, UK).
To be considered for one of the following positions, applicants must be Swiss citizens, EU-nationals, or have the legal right to live and work in Switzerland. By applying for a position, I consent to Barnickel & Fellows
Storing personal information (CV information etc.) on the server for informing me of potential employment opportunities.
Using my personal information or supplying it to third parties upon explicit consent.
Transfer my personal information to a country outside the EEA/EFTA where applicable.
I also hereby agree to Barnickel & Fellows Privacy Policy.